Serwis informacyjno-usługowy dla przedsiębiorcy

Wypis zawierający dane z ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt

Jeśli chcesz uzyskać wypis z ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt to musisz złożyć wniosek w tej sprawie. Poniżej dowiesz się jak to zrobić.

Jak załatwić sprawę

Sprawę można załatwić:

  • listownie
  • w siedzibie izby

Co powinieneś wiedzieć i kto może skorzystać z usługi

Wypis z ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt może uzyskać:

  • kierownik zakładu leczniczego dla zwierząt lub
  • podmiot prowadzący zakład dla zwierząt

Kiedy powinieneś załatwić sprawę

W dowolnym momencie

Gdzie załatwisz sprawę

Usługę można zrealizować w:

  • okręgowe izby lekarsko-weterynaryjne
Aby dowiedzieć się gdzie zrealizować usługę, podaj miejsce wykonywania działalności.

Co zrobić krok po kroku

  1. Złożenie wniosku o wydane wypisu z ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt

Złóż wniosek o wydanie wypisu z ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt.

Dokumenty

Pobierz:
Dokument możesz złożyć jako:
Oryginał, Uwierzytelniona kopia
Dokument możesz złożyć jako:
Oryginał, Uwierzytelniona kopia
  1. Weryfikacja formalna

Okręgowa rada lekarsko-weterynaryjna weryfikuje poprawność wniosku. W przypadku stwierdzenia braków formalnych we wniosku okręgowa rada lekarsko-weterynaryjna wzywa do ich uzupełnienia (z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania).

  1. Wydanie wypisu z ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt

Okręgowa rada lekarsko-weterynaryjna wydaje wypis z ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt lub odmawia wydania wypisu z ewidencji. Wypis doręcza się na piśmie lub, na twoją prośbę, w formie dokumentu elektronicznego.

Dokumenty

Ile zapłacisz

  • 0 zł - usługa jest bezpłatna
  • 17 zł – opłata skarbowa za pełnomocnictwo (opcjonalne)

Jeśli do właściwej izby składasz pełnomocnictwo to musisz je opłacić. Nie zapłacisz za pełnomocnictwo udzielone mężowi, żonie, dzieciom, rodzicom, dziadkom, wnukom lub rodzeństwu.

Gdzie zapłacić: opłatę skarbową za pełnomocnictwo wpłać na konto urzędu miasta lub gminy, właściwego dla siedziby okręgowej izbie lekarsko-weterynaryjnej, do którego składasz pełnomocnictwo (numer konta sprawdzisz na stronie urzędu miasta lub gminy).

Przykład: jeśli pełnomocnictwo składasz do Wielkopolskiej Izbie Lekarsko-Weterynaryjnej w Poznaniu to opłatę zapłać na konto Urzędu Miasta Poznania.

Praktyczne informacje na temat pełnomocnictwa

Ile będziesz czekać

Nie dłużej niż miesiąc. Termin może się wydłużyć do 2 miesięcy (dostaniesz o tym informację).

Jak możesz się odwołać

W przypadku odmowy wydania wypisu możesz złożyć zażalenie wnieś do Krajowej Rada Lekarsko-Weterynaryjna w terminie 14 dni od dnia doręczenia odmowy.

Czy ta strona była przydatna?

Portal nadzorowany jest przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Partnerzy projektu: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznański Instytut Technologiczny, Krajowa Izba Gospodarcza. Projekt jest współfinansowany z Programu Polska Cyfrowa ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i jest kontynuacją projektu pt.: "Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej" finansowanego z Programu Innowacyjna Gospodarka oraz projektu "Uproszczenie i elektronizacja procedur" finansowanego z Programu Kapitał Ludzki.

Artykuły zamieszczone w serwisie GOV.PL, w których nie podajemy żadnych dodatkowych informacji na temat praw autorskich, należą do informacji publicznych i udostępniamy je bezpłatnie. Korzystanie z nich, niezależnie od celu i sposobu korzystania, nie wymaga zgody Ministerstwa. Dostępne są w ramach licencji Creative Commons Uznanie Autorstwa 3.0 Polska. Serwis Biznes.gov.pl używa plików cookies. Kontynuując przeglądanie naszej witryny bez zmiany ustawień przeglądarki, wyrażasz zgodę na użycie plików cookie. Zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki i zablokować te pliki.