Zawiadomienie o zakończeniu działalności w zakresie demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji lub o rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy z przedsiębiorcą prowadzącym punkt zbierania pojazdów
Złożenie do organu właściwego zawiadomienia o zakończeniu działalności w zakresie demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji lub o rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy z przedsiębiorcą prowadzącym punkt zbierania pojazdów.
Jak załatwić sprawę
Sprawę można załatwić:
- podczas wizyty w urzędzie
- listownie
Co powinieneś wiedzieć i kto może skorzystać z usługi
Jeśli chcesc zakończyć prowadzenie stacji demontażu pojazdów musi złożyć marszałkowi województwa lub regionalnemu dyrektorowi ochrony środowiska właściwemu miejscowo do wydania pozwolenia zintegrowanego lub innej decyzji w zakresie gospodarki odpadami wymaganej w związku z prowadzeniem stacji demontażu zawiadomienie o zakończeniu działalności w zakresie demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji lub o rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy z przedsiębiorcą prowadzącym punkt zbierania pojazdów.
Kiedy powinieneś załatwić sprawę
14 dni od dnia zaprzestania wykonywania działalności.
Gdzie załatwisz sprawę
Usługę można zrealizować w:
- urzędy marszałkowskie
- regionalne dyrekcje ochrony środowiska
Wniosek należy złożyć do marszałka województwa lub do regionalnego dyrektora ochrony środowiska właściwych miejscowo do wydania pozwolenia zintegrowanego lub innej decyzji w zakresie gospodarki odpadami wymaganej w związku z prowadzeniem stacji demontażu.
Co zrobić krok po kroku
Złożenie zawiadomienia
Zawiadomienie o zakończeniu działalności w zakresie demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji lub o rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy z przedsiębiorcą prowadzącym punkt zbierania pojazdów złóż marszałkowi województwa lub regionalnemu dyrektorowi ochrony środowiska właściwemu miejscowo do wydania pozwolenia zintegrowanego lub innej decyzji w zakresie gospodarki odpadami wymaganej w związku z prowadzeniem stacji demontażu.
Dokumenty
Dokument możesz złożyć jako:
OryginałInformacja dodatkowa
Zawiadomienie powinno zawierać:
- nazwę, siedzibę i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy
- datę zakończenia działalności lub rozwiązania lub wygaśnięcia umowy
- w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia umowy - nazwę, siedzibę i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy prowadzącego punkt zbierania odpadów.
Termin
14 dni od dnia zaprzestania wykonywania działalności.
Weryfikacja zawiadomienia
Zawiadomienie jest rejestrowane przez organ i weryfikowane. Jeśli twoje zawiadomienie ma braki, urząd poprosi o ich uzupełnienie.
Jeżeli twoje zawiadomienie jest poprawne lub jezeli uzupełniłem brakujące dane organ uznaje, że działalnośc została zakończona z dniem wskazanym w zgłoszeniu.
Ile zapłacisz
Usługa jest bezpłatna. Dodatkowe opłaty możesz ponieść, tylko w przypadku realizacji tej usługi przez pełnomocnika (informacje na temat pełnomocnictwa).
Ile będziesz czekać
Nie dłużej niż miesiąc. Termin może się wydłużyć do 2 miesięcy (dostaniesz o tym informację).
Jak możesz się odwołać
Brak procedury odwoławczej.
Warto wiedzieć
Przechowywanie dokumentów
Masz obowiązek przechowywani dokumentów na podstawie, których skłdałeś sprawozdania z prowadzonej działalności w zakresie demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji przez 5 lat.